Общи условия
Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между УНИТЕХ ГРУП ЕООД и посетителите и Потребители на онлайн магазин за щори, комарници и врати хармоника, намиращ се на интернет адрес www.shtori-online.bg
Shtori-online.bg е собственост на УНИТЕХ ГРУП ЕООД, дружество регистрирано в съответствие със законите на Република България, вписано в Търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 205544723, със седлаще гр.София, р-н Искър, жк.Дружба, идент. No по ЗДДС: BG205544723, телефон на потребителя +359 884 884 210, имейл: info@shtori-online.bg
Регистрация в сайта
За улеснение на Потребителите не е необходима регистрация за да се ползват предлаганите услуги и да се извършват покупки чрез сайта. Единствено при финализиране на поръчката трябва да се посочат коректни данни като име, телефон, имейл, данни за фактура (ако желаете) и адрес за доставка.
Съгласие
С отбелязване с отметка в полето "Запознах се с Общите условия и ги приемам", Потребителят декларира, че е запознат с настоящите Общи условия и ги приема изцяло.
Поверителност на личните данни
Личните данни, получени от shtori-online.bg, ще бъдат използвани единствено и само с цел обслужване на Потребителите, включващо приемане и изпълнение на поръчки и връзка с Потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Данните няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните.
Сигурност на личните данни
Shtori-online.bg осигурява високо ниво на защита на информацията при ползване на услугите на сайта чрез криптиране.
Потребителят се задължава да предоставя актуална информация относно телефонен номер, електронна поща и адрес за доставка. Онлайн магазин shtori-online.bg не носи отговорност за недоставени поръчки, поради неактуална информация и повторното им изпращане се поема от Потребителя.
Поръчки
Онлайн магазин за щори, комарници и врати хармоника shtori-online.bg приема поръчки 24 часа в денонощието, 7 дни седмично. Всеки избран продукт се добавя в Кошницата. Преди да потвърди поръчката си Потребителят може да прегледа Кошницата, и ако е необходимо може да направи корекции по поръчката и след това да я потвърди. Подадените размери (Широчина и Височина) трябва да са съобразени с инструкциите за вземане на мерки, които се намират в поле "Как да премерим" към всеки продукт. При завършване и потвърждаване на поръчката, Потребителят се задължава да заплати крайната й цена.
Изпълнението на поръчката може да бъде забавено поради някоя от следните причини:
- Изчерпани наличности на поръчания продукт
- Неуспешно плащане от страна на потребителя (не се отнася за плащане с наложен платеж)
- Грешен или непълен адрес за доставка или телефон за контакт с Потребителя
- Официални празници и почивни дни (тогава не работят складове и производствени цехове)
Наличности и цветове
Потдържаме достатъчни наличности от всички материали и десени необходими за производството на предлаганите продукти, но в много редки случай поради голямото разнообразие от продукти и динамичното естество на работа е възможно да има липса на даден десен или продукт. Стараем се своевременно да отразяваме всяка липса в сайта и да организираме доставка във възможно най-кратки срокове.
Възможно е да има разлика между цветовете показани на тази страница и действителните поради различни цветови настройки на мониторите и дисплеите на различните устройства (компютри, лаптопи, смартфони и таблети)!
Срокове за изработка
Сроковете за изработка на повечето продукти са между 6 и 18 работни дни, но има и по-специфични продукти като бамбуковите и дървените щори при които изработката е почти изцяло ръчна и сроковете са до 20-25 работни дни. В периоди на извънредна натовареност на производството е възможно сроковете за изработка на някои продукти да бъдат удължени. Сроковете за изработка са отразени в описанието на всеки продукт.
ЗАБЕЛЕЖКА: В зависимост от избрания начин на плащане сроковете за изработка започват да текат от:
- - при плащане с карта, при плащане през Epay.bg, в офис на ИзиПей (EasyPay) или с Банков превод - след регистриране на плащането при нас и след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!
- - при плащане с Наложен платеж - след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!
ВАЖНО: Изпращането на поръчката към клиента става в деня на изработката, а пратката пристига на адреса в рамките на 2 работни дни. При плащане с наложен платеж в рамките на 4 работни дни*. Информация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането.
* за повече информация моля прочетете "Начин, Срок и Цена на Доставка"
Окомплектовка на продуктите
Всички предлагани продукти са окомплектовани с необходимите принадлежности и аксесоари за инсталация и употреба, единствено в окомплектовката няма крепежни елементи като винтове и дюбели. Причината е, че не съществува универсален крепежен елемент, който да пасва за всеки монтаж. Различните продукти могат да бъдат монтирани върху различна основа – бетон, гипсокартон, тухла, дърво или направо върху дограмата. Значение има и дебелината на изолацията (ако има такава). При монтаж върху дограма е много важно да се използват винтове съобразени с дълбочината на стъклодържача, в противен случай може да се повреди стъклопакета! Всеки отделен случай изисква конкретни крепежни елементи, което може да се прецени единствено и само на място.
Гаранционни условия
Всички продукти в онлайн магазина имат 24 - 36 месеца гаранционен период. Срокът на гаранцията е отразен в описанието на всеки продукт.
Правото на гаранционен ремонт се губи при установяване на неправомерна работа с продукта (виж "Съвети за правилна употреба"). При установяване на гаранционен дефект, същият се отстранява за сметка на производителя във възможно най-кратък срок.
При нарушение на целостта или външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриерската фирма за протокол за увредена пратка.
Анулиране на поръчка - всички продукти се изработват изцяло по индивидуална заявка, поради това не подлежат на връщане по никакъв повод с изключение за гаранционен ремонт.
Цени и плащане на поръчките
Всички цени в онлайн магазин shtori-online.bg са крайни и са с включено ДДС. Бърз преглед на базовите цени за всеки продукт може да видите ТУК
Всички щори, комарници и врати хармоника се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина, поръчката става активна след като получим плащане от Ваша страна. Предлагаме възможност за плащане и с наложен платеж при доставка или при взимане от офиса на shtori-online.bg в София, но с ограничение в размера на сумата - за поръчки до 150,00 лв.
Начини на плащане:
- Плащане с карта (право на БЕЗПЛАТНА доставка със СПИДИ)
- Плащане през ePay.bg (право на БЕЗПЛАТНА доставка със СПИДИ)
- Плащане в офиси на Изипей/EasyPay (право на БЕЗПЛАТНА доставка със СПИДИ)
- Плащане с банков превод (право на БЕЗПЛАТНА доставка със СПИДИ)
- Плащане с наложен платеж - за поръчки до 150,00 лв.
- Плащане в офиса на shtori-online.bg в гр.София - за поръчки до 150,00 лв.
ЗАБЕЛЕЖКА: Ако се направят няколко последователни поръчки от един клиент (или различни клиенти, но с един и същ имейл) и се избере начин на плащане с "Наложен платеж", то тогава, ако общата сума от всички поръчки надвишава 100 лв. (допустимата сума при плащане с НП), поръчките ще се изработват и изпращат последователно т.е изработва се първата поръчка, изпраща се, клиента я получава и заплаща и след това се започва изработката на следващата поръчка. За да не се получава това забавяне и всички поръчки да се изработят наведнъж е необходимо поръчките да се заплатят с някой от другите предлагани начини на плащане, различен от "Наложен платеж".
Начин, Срок и Цена на Доставка
Поръчаните продукти се доставят БЕЗПЛАТНО от куриерска фирми СПИДИ, освен в случаите когато е избран начин на плащане с наложен платеж, тогава доставката се заплаща от клиента. Ако желаете, може доставка и чрез Еконт Експрес, но тогава доставката е за Ваша сметка!
Информация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането.
Сроковете на доставка са в рамките на 2-3 работни дни, считано от деня на изработка и експедиция на продукта. ВАЖНО - при плащане с наложен платеж и/или при избор на доставка с Еконт Експрес се губи правото на БЕЗПЛАТНА доставка, а срока за доставка се увеличава с още 2 дни. Забавянето на доставката и заплащането на таксата за доставка от клиента се налага поради естеството на наложения платеж, който изисква продуктите да се доставят първо до нашия офис и след това да бъдат изпратени до клиента. Така на практика се извършва 2 пъти доставка - веднъж от фабриката до нашия офис и втори път до клиента! При всички останали начини на плащане, пратката се изпраща директно от фабриката до клиента.
При поръчки, които се подават от по-малки населении места, е възможно забавяне поради факта че куриерските фирми обслужват тези селища 2-3 пъти седмично.
При пратки с дължина над 3.50 метра също е възможно забавяне на доставката с 3-4 дни, поради нуждата от по-специално транспортно средство, което обслужва фабриката само в определени дни на седмицата.
Длъжни сме да предупредим нашите клиенти от много малките села или махали, че при дължина на пратката над 3.50 метра е възможно куриерските фирми да откажат доставката до клиента. В такива случаи пратката се доставя до най-близкия офис на куриерската фирма.
Доставките с куриер се извършват от 9:00 до 18:00 часа в работен ден.
ЗАБЕЛЕЖКА: При поръчка на 2 или повече различни продукта, например - Вертикални щори и Врата хармоника, може да се получи, че срока им за изработка е с различна продължителност. Фабриката не складира готовите поръчки, а ги изпраща към клиента веднага след изработването им. По тази причина е възможно да получите двата продукта в различни дни! Това не важи само при плащане с наложен платеж, при който поръчките се изпращат заедно.
Цени за доставка:
- Куриерска фирма СПИДИ: БЕЗПЛАТНО, освен в случаите, когато е избран начин на плащане с наложен платеж, тогава доставката се заплаща от клиента
- Куриерска фирма Еконт: доставката се заплаща от клиента
Цената за доставка на стока се определя на база тегло, размер и дестинация съгласно избраната куриерска фирма.
Цени за доставка от куриерска фирма Спиди може да видите ТУК
Цени за доставка от куриерска фирма Еконт може да видите ТУК
ВАЖНО: При получаване на пратката от куриера, преди да впишете своето име и подпис като получател, се уверете в целостта на пакета. Рекламации, причинени от увреждания в резутат на транспортирането и доставката, следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди да сте я приели от куриер и да изискате протокол за увредена пратка! В противен случай, Shtori-online.BG и производителят не носят отговорност за повредени пратки!
Връщане на поръчки
Уважаеми клиенти, всички продукти в онлайн магазина се изработват по индивидуални размери на клиента, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина поръчаните продукти не подлежат на връщане по никакъв повод, освен в случай за гаранционен ремонт.
Съгласно чл. 57, т. 3 от ЗЗП потребителят не може да упражни право на отказ за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания.
Интелектуална собственост
Цялото съдържание на сайта, вкл. снимки, текстове, дизайни и пр. са собственост на УНИТЕХ ГРУП ЕООД. Всяко използване на изброените по-горе материали без писмено разрешение от УНИТЕХ ГРУП ЕООД се наказва по предвидени от закона начини.