Уважаеми клиенти, във връзка с предстоящите КОЛЕДНИ и НОВОГОДИШНИ празници, искаме да Ви уведомим, че поръчки за Хоризонтални и Вертикални щори направени и потвърдени до 15.12.2019 г. вкл. и поръчки за Роло щори, Роло щори Ден и Нощ и Римски щори направени и потвърдени до 13.12.2019 г. вкл. планираме да бъдат произведени и експедирани до края на годината.

През 2020 г. започваме работа на 06.01. Всички приети и непроизведени поръчки ще започнат да се произвеждат и експедират след 06.01.2020 г.!

Плащане и доставка

Цени и плащане на поръчките

Всички цени в онлайн магазин shtori-online.bg са крайни и са с включено ДДС. Бърз преглед на базовите цени за всеки продукт може да видите ТУК

Всички щори, комарници и врати хармоника се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина, поръчката става активна след като получим плащане от Ваша страна. Предлагаме възможност за плащане и с наложен платеж при доставка, но с ограничение в размера на сумата - за поръчки до 200,00 лв.

Начини за плащане:

Плащане с карта

плащане с карта

УНИТЕХ ГРУП ЕООД

Плащане с карти VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Diners Club, Discover и Bcard.

Плащането се извършва чрез виртуално терминално устройство ПОС, свързано с БОРИКА АД.

Плащане през ePay.bg

УНИТЕХ ГРУП ЕООД

Клиентски номер (КИН): 7257944431
При попълване на заявката за поръчка и след избиране начин на плащане - ePay, следващата стъпка автоматично ще Ви прехвърли към ePay.bg с фирмения ни КИН.

Ако не сте направили плащането директно след завършване на поръчката през сайта на ePay.bg може да го направите по-късно по следния начин: 

  1. Влезте в профила си в ePay.bg ->изберете "Преводи" -> "Вътрешни преводи" -> "Към друг потребител"
  2. Клиентски номер на получателя (КИН) - въведете: 7257944431
  3. Мобилен телефон на получателя - въведете: 0884 884 210
  4. E-mail на получателя на плащането - въведете: info@shtori-online.bg
  5. Сума на превода - стойността на поръчката
  6. В основание за плащане - посочете номера на поръчката

 

Плащане в офиси на Изипей (EasyPay)

Плащанията се извършват към микросметката на УНИТЕХ ГРУП ЕООД като се посочи клиентски номер (КИН): 7257944431

или по Банкова сметка:
Таксата за парични преводи към микросметката са по-ниски и превода пристига в рамките на деня! Някои офиси, които са само партньори на Изипей, могат и да не приемат плащане към микросметка, но всички приемат плащане по банкова сметка. Преди да се обърнете към Изипей, си запишете клиентския ни номер (КИН) и за всеки случай и банковата ни сметка. Първо поискайте превод към микросметка, в случай, че ви откажат може да направите превода в същия офис, но по банковата ни сметка!
Забележка: В офиси на Изипей към "Теленор", "ОМВ" и "Германос" не могат да се осъществяват плащания по микросметка!"
IBAN: BG57 FINV 9150 1017 2880 55
BIC: FINVBGSF
Банка: Първа Инвестиционна Банка
УНИТЕХ ГРУП ЕООД
В основание на плащането задължително напишете номера на поръчката!

Офиси на Изипей в страната

 

Плащане с банков превод

УНИТЕХ ГРУП ЕООД 
IBAN: BG57 FINV 9150 1017 2880 55 
BIC: FINVBGSF 
Банка: Първа Инвестиционна Банка  

В основание на плащането задължително напишете номера на поръчката!

Плащане с наложен платеж - за поръчки до 200,00 лв.

Плащането чрез наложен платеж става директно при доставка от куриер (или при вземане на пратката от офис на куриер). Този начин на плащане е валиден само за поръчки до 200 лв.

Важно - при този начин на плащане се губи правото на БЕЗПЛАТНА доставка, а срока за доставка се увеличава с още 2 дни. Повече информация по-долу

Забавянето на доставката и заплащането на таксата за доставка от клиента се налага поради естеството на наложения платеж, който изисква продуктите да се доставят първо до нашия офис и след това да бъдат изпратени до клиента. Така на практика се извършва 2 пъти доставка - веднъж от фабриката до нашия офис и втори път до клиента! При всички останали начини на плащане, пратката се изпраща директно от фабриката до клиента.

Таксите за доставка са по тарифите на съответната куриерска фирма: Econt - цени; Speedy - Цени

 

Срокове за изработка

Хоризонтални алуминиеви щори: от 4 до 6 работни дни

Вертикални текстилни щори: от 6 до 8 работни дни

Фото щори: от 8 до 10 работни дни

Роло щори: от 6 до 8 работни дни

Роло щори Ден и Нощ: от 6 до 8 работни дни 

Римски щори: от 8 до 10 работни дни 

Дървени щори: до 25 работни дни 

Бамбукови щори: до 15 работни дни 

Врати Хармоника: от 4 до 6 работни дни 

Комарници: от 15 до 17 работни дни 

 

В периоди на извънредна натовареност на производството е възможно сроковете за изработка на някои продукти да бъдат удължени. Сроковете за изработка са отразени в описанието на всеки продукт в хода на поръчката.

ЗАБЕЛЕЖКА: В зависимост от избрания начин на плащане сроковете за изработка започват да текат от:

  • при плащане през Epay.bg, в офис на ИзиПей (EasyPay) или с Банков превод - след регистриране на плащането при нас и след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!
  • при плащане с Наложен платеж - след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!

ВАЖНО: Изпращането на поръчката към клиента става в деня на изработката, а пратката пристига на адреса в рамките на 2 работни дни. При плащане с наложен платеж в рамките на 4 работни дни*. Информация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането.
* за повече информация моля прочетете "Начин, Срок и Цена на Доставка"

 

Начин, Срок и Цена на Доставка

Поръчаните продукти се доставят БЕЗПЛАТНО от куриерска фирми СПИДИ, освен в случаите когато е избран начин на плащане с наложен платеж, тогава доставката се заплаща от клиента. Ако желаете, може доставка и чрез Еконт Експрес, но тогава доставката е за Ваша сметка! 

Информация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането. 

Сроковете на доставка са в рамките на 2-3 работни дни, считано от деня на изработка и експедиция на продукта.
ВАЖНО - при плащане с наложен платеж и/или при избор на доставка с Еконт Експрес се губи правото на БЕЗПЛАТНА доставка, а срока за доставка се увеличава с още 2 дни. Забавянето на доставката и заплащането на таксата за доставка от клиента се налага поради естеството на наложения платеж, който изисква продуктите да се доставят първо до нашия офис и след това да бъдат изпратени до клиента. Така на практика се извършва 2 пъти доставка - веднъж от фабриката до нашия офис и втори път до клиента! При всички останали начини на плащане, пратката се изпраща директно от фабриката до клиента. 

При поръчки, които се подават от по-малки населении места, е възможно забавяне поради факта че куриерските фирми обслужват тези селища 2-3 пъти седмично.
При пратки с дължина над 3.50 метра също е възможно забавяне на доставката с 3-4 дни, поради нуждата от по-специално транспортно средство, което обслужва фабриката само в определени дни на седмицата. 
Длъжни сме да предупредим нашите клиенти от много малките села или махали, че при дължина на пратката над 3.50 метра е възможно куриерските фирми да откажат доставката до клиента. В такива случаи пратката се доставя до най-близкия офис на куриерската фирма.

Доставките с куриер се извършват от 9:00 до 18:00 часа  в работен ден.

ЗАБЕЛЕЖКА: При поръчка на 2 или повече различни продукта, например - Вертикални щори и Врата хармоника, може да се получи, че срока им за изработка е с различна продължителност. Фабриката не складира готовите поръчки, а ги изпраща към клиента веднага след изработването им. По тази причина е възможно да получите двата продукта в различни дни! Това не важи само при плащане с наложен платеж, при който поръчките се изпращат заедно.

Цени за доставка:

  • Куриерска фирма Спиди: БЕЗПЛАТНО, освен в случаите, когато е избран начин на плащане с наложен платеж, тогава доставката се заплаща от клиента
  • Куриерска фирма Еконт: доставката се заплаща от клиента!

Цената за доставка на стока се определя на база тегло, размер и дестинация съгласно избраната куриерска фирма.

Цени за доставка от куриерска фирма Спиди може да видите ТУК

Цени за доставка от куриерска фирма Еконт може да видите ТУК

ВАЖНО: При получаване на пратката от куриера, преди да впишете своето име и подпис като получател, се уверете в целостта на пакета. Рекламации, причинени от увреждания в резутат на транспортирането и доставката, следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди да сте я приели от куриер и да изискате протокол за увредена пратка! В противен случай, Shtori-online.BG и производителят не носят отговорност за повредени пратки!

Пълните Общи условия може да разгледате ТУК

Сподели:

Политика за лични данни и използването на бисквитки

Онлайн магазин shtori-online.bg използва бисквитки и както всички други сайтове и мобилни апликации, ние събираме и обработваме Вашите лични данни. За гарантиране на правата Ви по GDPR и приемане на използването на бисквитки, молим за Вашето съгласие чрез натискане на бутона "Приемам" по-долу. Ако желаете да научите повече подробности относно политиката ни за защита на лични данни и използването на бисквитки моля натиснете тук.